Saturday, July 3, 2010

Air apa?


"Encik nak minum air apa?" Tanya pengambil order kepada aku, Abe Mat (bukan nama sebenar). Amey(juga bukan nama sebenar), Arhey(nyata bukan nama sebenar)


Amey: Tea o Ais(klu x silap)
Abe Mat: Air Epal
Arhey: (lpe plak)...
Aku: air ape best ea...Horlik Ais..

Pengambil order: Makan?
Amey: Mee Bandung Bandura
Abe Mat: x makan
Arhey: Nasi Patayya...sos naratiwat
Aku: Benjo? Benjol????

Sesudah menerima makanan dan minuman yang dipesan kami makan dengan lahapnya...Sementara itu . Arhey sekadar melihat gelagat kami.Aku tidak putus-putus makan benjo itu sambil mempelawa ajak-ajak ayam terhadap Abe Mat.
Sampailah masa kami membayar makanan yang telah dimakan .

Kakak Cashier: minum apa?
Aku: air yang menganndungi kalsium sebanyak 11 cawan susu, 48 piji bayam, dan 3 kg bayam..haha.........Air Holik?..
Kakak Cashier: ?????????????????...owhRM1.40
aBE Mat:Air epal?
Kakak Cashier: RM 1.50

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...